רשתות חברתיות

עמוד עסקי ברשתות החברתיות הוא חלון הראווה של המותג.

עמוד קהילה חייב להיות מעודכן, עירני ופעיל כמו שהמותג חייב להיות. ניהול קהילה ברשתות חברתיות כולל בנייה או שיפור של עמוד עסקי ברשתות החברתיות, הבנת הקהל והשפה, בניית אסטרטגייה לאורך זמן, בנייה והבאת קהל, ניהול העמוד (כולל מענה גולשים), הגברת הנאמנות ושיפור התדמית. חלק מהעמודים נבנים ומועברים לבעליהם לאחר הדרכה ושמירה על יעוץ מרחוק וחלקם בניהול מלא של ורביס,  כולל קידום ממומן.