עסק קטן או בינוני? קבל טיפ טירגוט לפרסום בפייסבוק


בעקבות עבודה שלי עם לקוחות קטנים ובינוניים רבים אני שם לב לשימוש פחות יעיל בפרסום בפייסבוק.

צוקרברג רוצה כסף. וכדי שיהיה לו הרבה כסף הוא צריך שאתם תפרסמו. כדי שאתם תפרסמו הוא רוצה שיהיה לכם קל וטוב לפרסם ולכן יש כלים רבים שלעיתים מי שלא עוסק בפרסום לא יגע בהם.

כרגע אגע בתכונה אחת בתהליך הפרסום – הטירגוט.

פייסבוק מאפשרת למפרסמים להגיע ליעילות טובה מאוד בבחירת האנשים שבפניהם הפרסום יופיע. טעות נפוצה בקרב מפרסמים היא שהם חושבים שקהל גדול זה קהל טוב.

זה נכון כשמדובר במותגים גדולים שמפרסמים בסכומים מאוד גבוהים. כשאתם עסק קטן ויש לכם תקציב מוגבל לפרסום, אסור לבזבז שקל לכן הטירגוט הופך להיות חשוב.

אתם מעונינים שכל שקל שלכם יתבזבז על פוטנציאל גבוה ולכן אתם לא יכולים להרשות לעצמכם שהפרסום שלכם יופיע בקרב קהל גדול. אתם צריכים לצמצם אותו עד לכמות של עשרות אלפים ומטה (תלוי במה שאתם מוכרים).

הטירגוט נחלק לשלושה חלקים עיקריים:

גיל ומין

מיקום

תכונות

שילוב מושכל של שלושת החלקים האלה יניב תוצאות טובות לכם.

גיל ומין

תחשבו רגע על מה אתם מוכרים ולמי. האם קורס צילום מתאים לבני 18 למשל? האם תיק טיולים מתאים לבני 50+ למשל? אולי כן, אבל לא בכמויות שיעזרו לכם למכור.

לגבי נשים וגברים, אתם אמורים להכיר את הקהל שלכם כדי לדעת אם צריך לפרסם עבור אחד המינים או שניהם.

אם אתם מוכרים ציוד תינוקות והמחקר המקדים שלכם הראה שגברים הם המחליטים על ציוד תינוקות, אז את המודעות תפנו רק לגברים.

[כל חשיפה של הפרסום בפני אדם שלא יכנס לקהל הפוטנציאלי שלכם זה בזבוז כסף]

מיקום

פייסבוק מאפשר בחירת מיקום גיאוגרפי. אפשר להשאיר את ישראל, אבל אם אתם לא רשת שנמכרת בכל הארץ, אין לכם מה לחפש עם הטירגוט הכללי הזה. אתם יכולים להשתמש בשם העיר שלכם וישובים סמוכים ואתם יכולים להשתמש במפה.

אתם יכולים 'לתקוע סיכה' בנקודה מסוימת ואז לכוון את גודל הרדיוס של הסיכה וזה יהיה אזור הטירגוט שלכם.

תכונות

בסעיף זה אתם אמורים להכיר ולהבין את הקהל שלכם. כשאתם מכירים את הקהל שלכם אתם יכולים לפנות אליו ישירות בטקסט שמתאים רק לו. בקטגוריה זה אתם יכלים לחפש תכונות, נושאים, שמות, תפקידים, חברות, תוכניות טלוויזיה ועוד הרבה נתונים. פייסבוק משקלל את כל התכונות שהכנסתם ופונה לקהל שמתאים להגדרות האלו.

סיכום

קודם כל תדעו שיש עוד אופציות וחיתוכים עמוקים יותר, אבל בשביל זה תצטרכו להזמין ממני סדנה אישית :-)

בשימוש מושכל של טירגוט הקהל שלכם לפני הפרסום, אתם בעצם חוסכים לעצמכם כסף ומגדילים את מאגר הלקוחות הפוטנציאלי שאליו תוכלו לפנות שוב ושוב. אל תישארו עם פרסום ל230 אלף אנשים. צמצמו בעזרת הכלים שקראתם כאן ותוכלו לשפר את התוצאות של הפרסום. בהצלחה!

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now