לחזק נאמנות לקוחות ברשתות חברתיות

זה אולי נשמע לכם טיפשי ואולי נשמע לכם ברור מאליו, אבל מתברר שזה לא.

הרבה אנשים שעובדים עם רשתות חברתיות ועוסקים במגע עם הלקוחות ביום יום שוכחים לעיתים שאכן מדובר בבני אדם. ולמה הם שוכחים את זה?

כי הם יותר מדי עסוקים בעבודה טכנית; יותר מדי עסוקים באיך לפרסם פוסט, מתי, איפה, מה הטירגוט הנכון, איך לעקוף את המגבלות, האם לעשות דארק פוסט או לא? ועוד התעסקויות רבות שקשורות לצד הסטטיסטי והטכני. כמובן שזה חשוב, אבל זה צריך לבוא אחרי התוכן. אחרי.

הפוסט שלי הפעם יהיה מאוד קצר כי אני אתן במה (לינק, אבל הבנתם את הכוונה) לתותח פעילות רשתות בשם ראבי שוקל (Ravi Shukle) שינסה להחזיר אותנו להיות אנושיים בכל הנוגע לרשתות חברתיות. מה שאגב, (זמן לקידום עצמי), מאוד מחזק את הפוסט שלי לגבי החזרה לימי "הדלפק" בחנות (כאן).

הפוסט של ראבי באנגלית, אז הנה התקציר;

בפשטות ראבי אומר שצריך להגיד תודה ללקוחות הנאמנים שלנו.

פייסבוק הוא לא מקום לביצוע מכירה. פייסבוק תמיד היה מקום לקידום, חיזוק ושיפור התדמית של המותג/חברה ולא מקום למכירה, הגדלת הכנסות וכו'. הנאמנות צריכה להתחזק. גם של לקוחות קיימים וגם של פוטנציאלים.

את "ההפתעה" הזו גילו המותגים הגדולים כבר מזמן, אבל רק בשנתיים-שלוש האחרונות המותגים הבינוניים ומטה גם החלו לעלות על זה, אך לצערנו יש עדיין המון שעוד לא הפנימו את זה ופוסלים כל פעילות חברתית כי הם לא רואים את התוצאה שעתיים אחר כך. מוכר לכם?

בכל מקרה, ראבי גם מציג דוגמאות נחמדות ביותר של אמירת תודה וחיזוק נאמנות לקוחות.

שווה קריאה – כאן

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now