חמש טעויות נפוצות בשימור לקוחות


נתחיל בשאלה - מה קשר שרות לקוחות לרשתות חברתיות?

אם שאלתם... אז אתם בבעיה :-)

רשתות חברתיות הן פיתרון יעיל, מהיר וזול למוקדם שרות הלקוחות שלכם. אתם יכולים לפתור אחוזים גבוהים מאוד מסך הבעיות, השאלות והטענות שאתם מקבלים בשיטות הרגילות. אז בואו נתחיל;

1. אתה לא מחשיב את שירות הלקוחות כערוץ שיווק

9 מתוך 10 צרכנים בארה"ב אומרים כי הם מוכנים לשלם יותר כדי להבטיח חוויית לקוח מעולה.

טיפול נכון בלקוחות הקיימים, בקלות יכול להיות ערוץ שיווק מספר 1 שלך.

לקוחות מרוצים עושים עבודת קידום הרבה יותר טובה מאנשי מכירות.

2. אתה חושב שתלונות מעטות = שירות נהדר

עובדה היא (מחקר אמריקאי) שעסק ממוצע שומע תלונות מפחות מ-ארבעה אחוזים מהלקוחות שלו.

זה אומר שאתה שומע רק חלק מאוד קטן מהלקוחות הלא מרוצים שלך.

ברור לכולנו שאי אפשר לספק את כל הלקוחות, אבל זה לא צריך למנוע ממך לחפש דרכים נוספות כדי לשפר את השירות שלך. ואם אתה מחפש דרכים חדשות רק על סמך 4% מהלקוחות הלא מרוצים שלך – אז אתה בבעיה.

ניהול נכון של עמוד הפייסבוק יכול לגלות לך המון על רצונות, אהבות ותלונות של הלקוחות שלך.

3. אתה חושב ששימור לקוחות הוא תהליך יקר.

זו עובדה שלהשיג לקוח חדש יעלה לך פי 6 או 7 מאשר לשמר לקוח קיים. כמובן שאסור להפסיק להשיג לקוחות חדשים, אבל שימור לקוחות הוא תהליך שאף יתמוך ויוזיל בעתיד השגת לקוחות חדשים.

מה שעוד חשוב להבין זה ששרות לקוחות גרוע הוא לא סתם הפסד של לקוחות קיימים, זו גם פגיעה חמורה שניסיונות להשיג לקוחות חדשים!

4. אתה חושב שמהירות השירות היא הגורם החשוב ביותר בשירות לקוחות

העובדה היא ש-73% מלקוחות (אמריקאים) לא מרוצים אמרו שהסיבות העיקריות לאי שביעות רצון משרות הלקוחות הן שירות נמהר, שרות לא יעיל ואנשי שרות לקוחות גסי רוח. הסיבה של "שרות איטי" הופיעה 20% פחות.

5. אתה קורא את זה עכשיו וחושב שאתה לא צריך לדאוג!

העובדה היא ש-80% מחברות מסחריות במחקר (אמריקאי) אמרו שיש להן שרות לקוחות יעיל ומעולה, לעומת זאת לקוחות רק של 8% מתוכם חשבו כך.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now