Content, Marketing & People

Search
  • נמרוד גנצרסקי ורביס

רשתות חברתיות הן בסטות בשוק (אבל בקטע טוב)


נתחיל מהסוף, תתייחסו אל הפעילות הדיגיטלית החברתית שלכם כאל דוכן של העסק ולא כאל חלון ראווה של העסק.

חלון ראווה הוא מקום בו אתם מציגים את מרכולתכם והקהל מביט ומחליט.

בחלון ראווה אתם יכולים לפרסם מחיר מבצע, שרות חדש, מוצר, פעילות כזו או אחרת וכמובן אתם יכולים להאדיר את שמכם ולהציג קבלות על הצלחות שלכם. זה טוב, אבל זה לא מספיק.

הטעות הכי גדולה של עסקים היא ההתייחסות אל הרשתות החברתיות כאל נכס פרסומי בו הם יכולות לפרסם מידע ובזה לסיים את עבודתן.

הן מפספסות את המהות של רשת חברתית. לפרסם אפשר בכל מקום, גם ברשתות החברתיות. אבל זה מה שזה – פרסום. ואל פרסום כולנו התרגלנו ולכן גם האמון שלנו בפרסומות הוא לא גבוה.

חלון ראווה, כמו פרסום, הוא חד סטרי. מידע עובר מנקודה א לנקודה ב וזהו.

לעומת זאת, רשתות חברתיות הן דו סטריות. ומידע עובר משני הצדדים אל שני הצדדים.

הטעות היא לא לשים לב למידע שנכנס אליכם ולהתייחס רק למידע שאתם רוצים להעביר. עם קהל ברשת חברתית מדברים, שואלים, עונים, מקשיבים ומתייחסים.

רוצים חד סטרי דיגיטלי? תישארו רק עם אתר אינטרנט. אתר הוא חלון הראווה, אבל כשאתם מחליטים להיכנס לרשתות החברתיות, אתם בחרתם לנהל דוכן, וככזה האינטראקציה היא דו כיוונית.

השינוי הזה היה צריך להיעשות לפני שנים ואם עוד לא עשיתם אותו, אז כדאי שתעשו.

הדוכן.

תחשבו על עצמכם מסתובבים בשוק. כזה של פירות וירקות, או כזה של אומנים, זה לא משנה. כשאתם רואים מוצר מעניין, אתם שואלים שאלות ומקבלים תשובות. אתם יוצרים אינטראקציה. האינטראקציה הזו יוצרת כמה דברים:

מספקת ביטחון גבוה יותר לגבי המוצר.

מספקת מידע וביטחון לגבי העסק (המוכר או היוצר).

מגבירה נאמנות ומגבירה את הזכירות של אותו עסק במוחו של הלקוח הפוטנציאלי.

גם אם הוא לא קונה בדוכן, הוא יוכל להיזכר ש"אה, ראיתי כזה דוכן בשוק X" ולשלוח לשם לקוח פוטנציאלי חדש.

כמובן שהאינטראקציה יכולה גם לעשות הפוך אם מי שעומד מאחורי הדוכן עושה עבודה גרועה.

הדוכן שלכם

מה יגרום לכם להיות זכורים יותר מבעל הדוכן הצמוד?

1. ברעש שאתם מייצרים בדוכן. בדיגיטל זה דומה לעיצוב, למראה, למוזיקה לתמונות וכו'.

2. במידע שאתם מספקים.

ופה מדובר בתוכן. מה שאתם מספקים ללקוח פוטנציאלי. ככל התוכן יהיה מעניין ובעל ערך מוסף גבוה יותר, כך אותו ליד יהפוך ללקוח משלם באחוזים גבוהים יותר.

הטיפ החשוב ביות שאוכל לספק לכם מרום 20 שנות ניסיון בתוכן הוא, שאין דבר כזה "אין לי תוכן" או "אין לי מה לכתוב".

אבל 'מקורות תוכן' זה נושא שלם ואחר שנדבר עליו בפוסט נפרד.

רוצים להתייעץ, לקבל הדרכה או שרות, דברו איתי.

נמרוד, 050-2052069

#אסטרטגיה #רשתותחברתיות #תוכן #פרסום

25 views
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now