Content, Marketing & People

Search
  • נמרוד גנצרסקי. ורביס

ככה מפספסים קהל בפרסום בפייסבוק (או 'ככה מבזבזים כסף')


פרסום בפייסבוק יכול להיות כל כך טוב עבור מותג או שרות. הרבה עסקים קטנים חבים את כל ההצלחה שלהם לפרסום בפייסבוק. מצד שני יש המון עסקים שחבים את כשלונם לפייסבוק.

פרסום בפייסבוק הוא טוב ואפקטיבי אם הוא עונה על שני כללים בסיסיים;

  1. תוכן טוב (טקסט, וידאו, תמונה, צבעים, כותרת וכו')

  2. הגעה לקהל הנכון. או מה שנקרא טירגוט.

אי דיוק בכל אחד מהנתונים הללו יגרום לתוצאה זהה: בזבוז כסף, כישלון בהבאת תוצאות ואכזבה מפרסום בפייסבוק.

אני רוצה להציג בפניכם דוגמא מוחשית לטעות בסעיף 2: פספוס קהל.

בתמונה הראשונה אתם רואים את הפרסום שעלה בפייסבוק.

הפרסום יחסית עשוי טוב כשהטקסט קצר וקולע עם הודעה מושכת על מחיר נמוך, ותמונה טובה של נעל מבוקשת. יותר מזה הפרסום לא צריך.

הקהל, על פי התמונה, הוא צעיר שאוהב אופנה. הרי זה הקהל של נעלי פלדיום.

הבעיה מתחילה לאחר שלוחצים על התמונה.

מגיעים לעמוד נחיתה של מותג כלי עבודה שבעמוד הנחיתה מקדם את כלי העבודה. אין זכר לנעליים, אין זכר לקהל צעיר ואופנתי.

אז מה קרה לנו כאן?

  1. המודעה משכה קהל צעיר ואופנתי.

  2. הקהל הצעיר והאופנתי לחץ על המודעה והגיע לעמוד נחיתה שמבריח אותו. פספוס קהל משני.

  3. קהל שעמוד הנחיתה כן מדבר אליהם, לא יגיע לעמוד הנחיתה, כי הוא לא ילחץ על תמונה של נעלי פלדיום בהנחה. אלו לא נעלי עבודה אלא נעלים אופנתיות. פספוס קהל עיקרי.

מה היה ניתן לעשות כדי לא לבזבז כסף של המפרסם?

  1. לנצל את פרסום הקרוסלה למגוון מוצרים כפי שמופיע בעמוד הנחיתה.

  2. בטקסט המודעה ניתן היה להוסיף כי יש מבצע לכלי עבודה או מידע נוסף שמופיע בעמוד הנחיתה.

רוצים עזרה או תמיכה או סדנה בתוכן או בפרסום בפייסבוק? צרו קשר

לעוד פוסטים בנושא פרסום ותוכן בפייסבוק, כאן


47 views
This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now