כתיבה ועריכה

כתיבה נכונה מספקת פתרונות לקהל היעד שלך.

פתרונות מעשיים או פתרונות רגשיים, הכתיבה נותנת ערך מוסף למותג.

הלקוח מרגיש שהוא מקבל יותר מהמותג שלך, ובכך משפר את תדמית המוצר בעיניו ומגביר את נאמנותו.

 

כתיבה טובה מושכת לידים. מגרה את הקוראים להשאיר פרטים, לרכוש או לבוא ולבקש עוד ממה שאתה רוצה ויכול לתת.

כתיבה טובה לא רק מעניינת את גוגל ואת אופציות הקידום, אלא גם ובעיקר את הקורא שבאמת מתעניין בשרות או במוצר שלך.

אפשרויות כתיבה נחלקות לכמה סוגים עיקריים:

כתיבה עבור גוגל (SEO).

כתיבת שיחה (רשתות חברתיות).

כתיבה מושכת לידים, או כתיבה שיווקית (עמודי נחיתה, באנרים).

כתיבה פרסומית (סלוגנים, לוגואים וקופירייטינג).

כתיבה לשרות לקוחות ותמיכה (תסריטי שיחה, מענה לתלונות והערות ועוד).

כתיבה לחזוק תדמית ונאמנות (כתבות תדמית, תוכן לאתרים ועוד).

כתיבה מיקרו-קופי לאתרים ואפליקציות (מילוי טפסים, תפריטים ועוד)

 

הכתיבה אינה מסתיימת בהשגת הליד או הרכישה, אלא נמשכת לכל אורך משפך הלקוח וגם הרבה אחרי הרכישה.

תוכן נכון יעיל מאוד גם בשימור הקשר עם הלקוח לאורך זמן והפיכתו ללקוח חוזר וללקוח שמפיץ את הבשורה.

אז צרו קשר ונמצא את התוכן המתאים לכם וללקוחות שלכם.

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now