אסטרטגיית תוכן

אסטרטגיית תוכן מניע בגדול, גורמת לאנשים לרצות לקבל ממך עוד.

עוד שרות, עוד מוצר או עוד מידע.

 

כל תחום ה-Inbound Marketing נובע מתוך האסטרטגיה השיווקית של החברה ומטרתו הפיכת "אנשים זרים" ללקוחות בעזרת תוכן נכון לקהל הנכון, במיקום הנכון.

תוכן מניע משפיע בנקודות הממשק של הלקוח עם המותג ולכל אורך מסלול הרכישה. מרגע ההתעניינות, דרך המחקר, ההשוואה והרכישה ועד כמובן שימור ושרות הלקוחות שלאחר הרכישה. 

 

טקסט, וידאו, ניוזלטר או פוסט בפייסבוק ושימוש נכון ואפקטיבי בתוכן יקרבו אתכם אל עבר התוצאות הרצויות בעלויות נמוכות ועם רווח כספי ונאמנות לקוחות לטווח ארוך.

אסטרטגיית תוכן חיה בכל נקודות הממשק בין הלקוח למותג שלך. כיום פעילות התוכן מתקיימת בדיגיטל, דרך ניוזלטר, רשתות חברתיות, אתרי אינטרנט, מאמרים ועוד. אך לא רק. תוכן מניע חי גם בנקודות המכירה, בכתבות בעיתון, בפלאיירים ועוד. 

 

בבניית האסטרטגיה אנו בוחנים את מקורות התוכן של החברה, את המטרות והיעדים, את הקהל, השפה ואמצעי המדיה ומתוכם גוזרים אסטרטגיית תוכן יעילה ואפקטיבית.  בעזרת תמהיל נכון של סוגי תוכן ומקורות הפצה שלהם, נוכל לגרום ללקוחות קיימים ופוטנציאלים לבצע פעולות כמו רכישה, השארת פרטים, קליקים ועוד.

Inbound Marketing

מושכים 'אנשים זרים' אלינו. יוצרים ומחזקים מודעות.

כתבות, PPC, רשתות חברתיות, שיתופים, טיפים, חוברת הדרכה, בלוגים, סרטוני הסברה, תמונות וכו'

משיכה

המרה

חיזוק

שימור

מסננים ובוררים את האנשים הזרים ללידים איכותיים.

הנעה לפעולה, דפי נחיתה, השארת פרטים, מילוי טפסים וכו'

מחזקים את תהליך המכירות מליד ללקוח.

אימיילים, שיחות, תקופת ניסיון, ליווי תוכני וכו'

שימור לקוחות לאחר מכירה, גם למכירה חוזרת וגם להפצת השרות/מוצר שלנו.

אימיילים, רשתות חברתיות, שרות לקוחות, ערך מוסף וכו'

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now